fredag 20 augusti 2010

ToYou!

När mörkret faller och ljuset inte längre når mig
När trädens tunga löv blir röda och regnet blir till is
När soldaternas tunga kliv och ljudet klingar från vapen i en evighets strid
Kan du tala med mig, kan du komma till mig, finns jag där
Och som änglar har vingar så har jag tid.

--------

Every tear that touched the floor was a tear from my heart..
And a let it free...
I asked you
Can i cry in your arms?
Can i look in your eyes and your soul smiles back at me..
You told me ´´you can´´
You can troust at me and i you..
I looked in your eyes and there it was ..
The big happy smile..

--------

When it start and Im alone. Nobody there, who can help me now, the life is not fair.
I have to run, I run. And there she stand, and say:
-Girl, we gonna win, everyday and everytime, we wont hide,
we gonna fight til the end.
And we always be together, in the dark and the light.
Dont you know, Im here for you, when you need someone by your side.
I never let you go, cuz sister, I love you soo.

--------

Du är min klippa
Dig kan jag alltid luta mig mot


Du är min stjärna
Du leder mig när jag är vilse


Du är min hjälpande hand
Du finns alltid där för mig


Du är min sol
Du får mig att le


Du är min detektiv
Du ser om nått är fel


Du är min vakthund
Du gör mig trygg


Du är min andra halva
Du gör mig hel


Du är min vän
Dig kommer jag alltid att vara rädd om


-------

Du är det finaste Du är det underbaraste Din blick Dina ögon och ditt leende gör mig så målös När vi bråkat känner jag mig tom När vi kramats känner jag mig stark För du är det som betyder nått Utan dig, inget mig Slår nån dig slår nån mig

------

För mig är du vädligt speciell .
Du är en sådan person jag kan lita på
Du är en sådan person jag aldrig vill ska försvinna
Du är en sådan person jag inte kan få nog av .
Du är en sådan person jag alltid skrattar med.
Du är en sådan person jag vet alltid kommer finnas vid min sida .
Du är en sådan person jag vet jag kan berätta allt för.
Du är en sådan person jag kallar bästavän!

--------

Du ska veta att ett liv utan dig är inget liv,
Du har gjort mig stark,
Du har visat mig vägen i mörkret,
Du lyser upp vägen framför mig,
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta,
Du betyder så jävla mke,
Du kan alltid komma till jag om de är nå!
JAG ÄLSKAR DIG! <3

1 kommentar:

Nicke sa...

Fint skrivet <3