fredag 20 augusti 2010

NattiNatt,
Som ni kanske märkt så for jag inte till Jenny...
hon ska KANSKE komma till mig imorgon istället.. vi ser väll hur de blir med de!
men istället så har jag cyklat, prata med Lisa som komme på besök (Farbrors EX) Fick se en HYPERSPEEDAD syster, Tror hon var lite ÖVERTRÖTT ;P hahah xD Hon stod å hoppade å allt möjligt ;P Kanske märks att vi är Systrar (A)
Men sen har man inte gjort så mke, Frågade Filip om han ville ut å cykla så då gjorde man de ;P
Första man gör då man ska göra en 180 är ju att baila, bakdäcket släpade i backen å tvär högg till så platt fall på vänster Skinka/lår "/
men sen pratade vi lite, å sen in för jag vart så trött (A) Gick ut i uthuset å tog in nå kläder, ;P
Ett par Vita Jeans som jag ALDRIG haft å snart kan ha igen (A) alltså de är nå konstigt med mig I KNOW ;P
sen en orange skjorta å en lila tröja ;P
Som att fara till Stan å Shoppa men man betalar inte för kläderna för man har redan gjort de en gång i tiden ;P
Men nu pratar jag bara (A) Ska gå å lägga mej så att jag kan va social om Jenny kommer imorgon, annars så ska man väll försöka hitta på nå annat då... SeeYa!



PözzizarTillEr!

Inga kommentarer: