torsdag 8 september 2011

kladdkaka

Sitter på lobbyn å gör inte så mke.. Är här med klasskompisar å två som jag bor med =)
Idag på skola så fick man riktigt damp alltså.. Sprang runt å jaga folk m.m. Sen så gick jag och handlade å köpte kladdkaka m.m men den är redan slut.. :/
Som sagt så sitter jag på lobbyn å sitter vid datan, vetetusan vad man ska göra här sen.. men det ser man juh..
har inte fått internet hemma än.. är RÅÅ förbannad för det.. är råå förbannad för Billy säger WEEEEEEEEEEEEEEEE hela tiden.. är råå förbannad för cykellåset har rostat ihop.. är råå förbannad för vi har tydligen läxa till imorgon å ingen vet om de.. är råå förbannad för INGET funkar nu... ska typ SOOOVA imorgon å längta till helgen.. aja, nu ska jag ta å hitta på nå chill med mina kompisar!!
ni fattar nog inte hur saknade ni är hemma i bolia<3 i really love u guys!
^Taggar vi vintern elr vad?:D

Inga kommentarer: