lördag 17 september 2011

Ahhh.. Snart sjuk igen då..

Svarar på kommentarer först,
Nicke: Hehe, men du har juh din Touchpad? ;) Anonym: jag är så gott som hemma nu :D

Igår så komme jag hem:) Skönt som faan faktiskt, jag har inte varit hemma på 2veckor men de är precis som att jag inte varit hemma på ett år =) (kändes det då som)
Var på discot en snabbis då det slutade, var på UG å hälsade på, var mest med Johanna Å & Madde Å, Dom gulligaste syskona ever<3
Vaknade iafl upp nyss av att pappa väckte mig, hade kunnat sova FLEEERA timmar till, men nepp, jag ska juh till stan idag på träning, mat och snack med laget, GÖTT :D
iafl, då jag vaknade så hade jag en klump i halsen.. håller på att bli sjuk JIPPI...
neej, men nu ska jag ta å gå ner å äta å förbereda mig inför TRÄÄÄNING :D HOOOJ! ;*

Inga kommentarer: