söndag 9 januari 2011

VIIIIIIIIIIINST!

Lyckad match :D Vinst med 4-3 mot Dalen :D KIIING :D
de stod 0-1 när första perioden var slut, i andra belv jag skadad, men spelade på ändå, armen som gör ont, klämde den, andra perioden slutade med 0-1 åxå, tredje började med två (tre ett dömdes bort för högklubba) mål på 1.01min, sen så slutade den perioden 4-3 till oss såklart:D

Men inatt så vaknade man av att rebecca sa "asså ska vi göra jävel?"
jag frågade hon ba vad snacka du om? men fick inge svar så jag somnade om,
Väcktes sju av att mamma trodde hunden var hos oss, eller att den smitit, men hon hittade han tillsut, då somnade vi om efter måna om å men, för rebecca hade drömt en mardröm om en film vi hade sett :](L) Hon är juh ba för söt :] ELLER?!

Men nu ska jag ta å försöka sussa, SKOLA IMORGON JUH :( HOOOOJ!

1 kommentar:

Nicke sa...

Najs med vinst!!! Synd att du skadade dig :/