söndag 26 december 2010

:(

Inte ok, Razmus å Jazmine somnade just efter halv 1 typ,
Klockan halv 2 komme Syster å kalle hem,
jag gick upp å la mig,
kvart över 7 vaknade man av att syrran var in i rummet å packade ihop grejer åt razmus,
han skulle in på lassa,
hade aldrig slutat spytt å då han spydde så komme de bara galla.. Han hade skit ont i ryggen,
å väl på sjukhuset så skulle han göra ett urinprov, å då kissade han tydligen blod..
Inte bra, 2 från den familjen har nu haft/har SorkPest,
Krya På Dig Gubben!!

aja som ni ser så har jag kommit hem nu iafl, sitter juh vid datan å har 2 av 3 bröder hemma med en kompis, INGEMAR:D hehe, lite fulla är dom bara, (BETONING på LITE) (A)
Sitter å diggar musik :D å skriver med Elmira på Fejjan :D CLEANT Asså :D
Nu vet jag inte vad jag ska göra resten av dagen, NÅN SOM VILL HITTA PÅ NÅ SÅ HÖR AV ER :D

btw, typ slut gratis, kan BARA svara på dom viktigaste..

Inga kommentarer: