torsdag 11 november 2010

DU vet kanske vem

HEj du vet tine vem det är som skriver..
men jag älskar dej och saknar dej verkligen .
du är den ända som betyder riktigt mycket eller ja..
asså jag saknar sommaren 09 med dej ..
Jag saknar våra skratt i stugan ,
jag saknar de vi gjorde på boliden marknade när vi va tsm själv.
när vi kan ligga bervid varan i en säng.
och bara prat om allt mellan himmel och jord.
just nu går ju inte de .
vi tappar ju fan varan .
mer och mer för varje dag.
och nu vet jag fan inte hur jag ska göra.
för utan dej orkar jag inte.
jag orkar inte förlora dej igen .
inte efter alla dessa år.
INTE EN GÅNG TILL!
fan heller.
men du ska veta allt jag säger till dej är sant.
HandIHandLivetUt?!
visst vare så Syrran?

2 kommentarer:

Nicke sa...

Fint skrivet <3

Anonym sa...

det jag skriver är sant ..
Och de vet till och med du linnea...
/you know how