måndag 11 oktober 2010

Jåssi

Första dagen på Praoen avklarad med skavsår på UNDERSIDAN hälen :S fattar inte hur jag lyckas :P
menmen, de var då kul =) jag han då göra rätt så mke :D Eller jag vet inte :]

Tog ju 8:40 bussen, väntade på Benita =] hon komme typ 10 ;] Sen for vi till Balder, vi pratade å så, Sen så Komme Alle, vi gick in å Åt, sen drog jag mot Stale, men hade lite tid, så jag gick in på Team Sportia, men såg ingen slang, men aja, sen gick jag dit, fick börja med att städa :P sen varte som att göra de man gör i en sån butik, packa upp grejer å så :)
sen vid typ 2 fick jag besök av Srräggis :D Fan vad kul :D Kom gärna å hälsa på mig mer :P
sen skulle jag å köpa frimärken, då följde hon å två killar med ;) Sen så följde bara hon med tillbaka, där hade hon moppen, sen drog hon, jag gick in, Började snacka Skit med Peter :P haha
sen slutade jag 17:10 skulle med tjugoöver bussen :P Sen träning, å sen hem äta å duscha :P Å NU datan :P
Btw, Igår beställde jag en ny Tele :D Sony Ericsson Zylo, ChaCha silver :P

Jassi, Nån som har nån bra musik?! SKRIV DEN!!!

Men aja Nu ska jag ta å göra nå :) Seeya!


PözzizarTillEr!


Benita, Alltså fan vad jag saknat dig!
bara att va med dig lite idag gjorde ju min dag!
FAN vad jag har saknat dig!
Men saknar fortfarande dom sjuka stunderna vi hade tsm!
Vars tog dom vägen?
Jag älskar dig lillen :]<3

Inga kommentarer: