torsdag 1 juli 2010

NattiNatt,
Nu är de första juli =/ sommarlovet rinner ju bara iväg...
MenMen, typ varit hemma nu i 23min, Vi var på Ekerö (karlskär) hos Syrrans Killes Syrra =)
De var rent kul =) se stockholm i en lantlig miljö, =) typ 50 meter från havet bodde dom, å riktigt många bilder vart de, men lägger nog in dom imorgon på datan då jag är själv under dan så då är de du ju bara kolla in på http://neasbilder.blogg.se imorgon, MenMen, nu ska jag ta å dricka lite "MER Hallon/svartvinbär" =) De är så förbenat gott =)
Nu gick Nicke & Johanna å la sej, men imorgon ska jag nog ut å kolla lite i Solna C =D Ska se om jag hittar nå roligt =) Annars så tar jag T-Banan Till Kista C om jag vågar =] Men de vet jag inte, MenMen, Nu ska jag kolla vidare men skriver imorgon å glöm inte att kolla imorgon då =] SeeYa!



PözzizarTillEr!

Inga kommentarer: