lördag 17 juli 2010

GodDagens,
Nu har man hunnit sova i några timmar =) å ätit å jaa =)
Tältning vart typ halverst lyckad, för mitt i natten for ErikH å Albin hem, dom som frågade mig om jag ville tälta ;)
Innan de så lyckades jag slå ihjäl en pytte liten eld med handen,.. De är svart där nu =]
Efter dom hade farit så sa Linus att vi skulle fixa ved då såg jag en planka så då tog jag fart å skulle hoppa av den då den hade landat å allt märkte jag vilken jävla smärta i foten/hälen, då hade jag hoppat på en SPIK som satt fast i plankan, Så rätt i hälen rätt så djupt =(
Gör ba förbenat ont å gå =/ Men jag lekte doktor å opererade mig själv =]
Å en sak som var häftig men jobbig, en fågel hade fastnat i "förgården" på tältet så den satt där å flaxa så jag var tvungen å offra migg å springa ut sen öppna förgården för att den skulle ta sig ut! LYCKADES =)
MenMen, Nu ska jag se Nakna pistolen 33 1/3 ;] Skriver Sen eller imorgon SeeYa!

PözzizarTillEr!


PS.Dagens ord språk "Är huvve dumt får kroppen lida" :] DS.

Inga kommentarer: