lördag 12 juni 2010

Nattinatt,
Nu har jag kommit hem från Vältan med UG,
De var kul, men Emil Lindhal Ramlade i "BungyRun" så han blev hämtad av sin Mamma å Pappa som skjutsade han på Akuten för röntgen av vänster neder arm =/
Själv så hoppade man nerför sand"stupet" å landade på nå stenar så benet värker MER, Alltså jag kapar fan av mej de snart...
Kan ju itne göra nånting nu ju..
Vill bara bli hel å frisk å kunna cykla igen.. Å Kunna Springa..
Men jag får bita ihop å skita i min smärta..

Men annars så BMH är typ den bästa Lan Anordnar Gruppen I SkellefteåKommun ;)
De vart jag typ glad över ;) Så vi fick pris för de, (Jag Albin Simon & Marcus)
Annars så vann jag å mitt lag i "kuta nerför stupet å hämta vatten sen upp å fylla en cola flaska-" leken ;)
Den är jobbig men kul ändå, Men aja,
Nu ska jag lägga mej å se lite TV å försöka sova, SeeYa!

PözzizarTillEr!

Inga kommentarer: