söndag 13 juni 2010

HeejsanSveejsan,
Nu så sitter jag vid datan IGEN, för mamma tycker de är bättre jag sitter där än att jag är ute å cyklar, Hihih =] De kan ju vara för att jag kraschar jämt, som idag så ramlade jag tog emot mej med handen å armen, fick lite brännblåsor av brännäslorna som var där ;) Sen så for jag å byggde om hoppet å landade bra skulle bromsa bromsen funkar inte så bra så bromsade med höger foten å den gled bara vidare så jag slog knäet i styret, fick ett litet sår där, å slog mej på rumpan så jag fick ett blåmärke,
så då jag sa de till mamma så sa hon att "gå å sätt dej vid datorn, där sitter du då still om inte stolen går sönder" (A)
Så hoppas att den inte går sönder, för då måste jag väll lägga mej i sängen ;)
hahah xD

Men nu ska jag äta Go'Maten ;) SeeYa!

PözzizarTillEr!

Inga kommentarer: