söndag 14 mars 2010

Gumman, vet du hur jävla mke du betyder, Ikväll då du sa att du älskade mej, jag trodde jag skulle få en chock, ne men jag kunde knappt säga de tillbaka, de värmde så mke att de typ kokade sönder nått i halsen så jag inte kunde prata, jag vet inte vad man ska göra, jag älskar dej för mke, då jag ser dej ledsen, är de som ett världskrig, när de känns som att du kommer lämna mej, så känns de som att universum skulle gå under, alltså du är mitt allt, jag gråter då jag hör att du mår dåligt, jag vet inte men, S har sagt att jag ska börja tänka annorlunda, jag gjorde de men nu är jag "nästan" tillbaka, men de är som att om du är ledsen så blir jag de med, är du glad blir jag glad, blir du arg blir jag arg, blir du rädd blir jag rädd, jag kommer alltid finnas för dej, de vet du, just nu har jag tröjan jag fick tillbaka ikväll, den luktar du, jag sitter å håller i den, har bestämt att den ska jag sova med, ingen kommer kunna ta ifrån mej den, jag känner mej trygg då jag känner din doft, jag känner mej stark, allt blir mke ljusare på nått sätt, jag vet inte vad jag skulle göra utan dej, jag skulle nog inte ens finnas kvar på denna jord, du är huset jag bor i, sängen jag sover, värmen i huset, syret jag andas, de är du utan dej hade jag inte suttit här idag, då jag känner doften av dej så tänker jag på hur fin du är både på in- och utsidan, du är de finaste jag har, du är de finaste på jorden, JAGÄLSKARDEJNINALINDSTRÖM!(L)

This song is for you!




http://www.youtube.com/watch?v=BnjAx1fhvzE

1 kommentar:

Anonym sa...

...!