torsdag 7 januari 2010

=D

Nu sitter man på Lill Datan för att Stora har fått "SvinInfluensan" hahahhaha Jag vet jag är dålig på Skämt! ;)

MenMen brorsan ska hjälpa till För Morsan Litar inte riktigt på mej typ om att jag ska få omprogramera lite :P

Jag har Faktist inte Gjort så mke under Lovet, Vill bara att de ska vara längre :S De är För Kort Med Längre Lov!!!
Jaja, Man kan ju inte få allt i världen.
Iafl så gången innan jag var i hamn alltså innan nyår så pajja min Kamera, RUTAN SPRACK(Vet inte Anledning.) Så nu önskar jag mej en ny kamera (Nikon D3000) Då jag fyller år å på mamma ser de ut som att jag kommer att få en (A) hihihiih JAG ÄR NÖJD. Ja Ingen vet typ om när jag fyller år men Iafl 2Mars =)


Gumman Du Ska Veta,
Du Är Mitt Allt.
Allt Du Gör/Säger Går
Rätt I Mitt Hjärta.
Så Gumman Gör Mej En
Tjänst Å Gör Rätt Val! <3

Men Ska sova nu ses pözzzar till er alla<3

Inga kommentarer: